Halljuk, mi a véleménye rólunk? - JÁTÉK
A soron következő nyereményjátékunkban 10.000 Ft értékű vásárlási utalványt nyerhet. Ehhez nem kell mást tennie, mint leírnia véleményét velünk kapcsolatosan, és elküldeni nekünk e-mailen a "beszámolót". Meséljen el 1 zöldpolcos sztorit, élményt vagy csalódást. Lehet pozitív (hogy mi is örüljünk) vagy negatív (hogy tanuljunk belőle). Miért szeret nálunk vásárolni? Mit szeret a Zöldpolc ökoáruházban? Talán sikerült a várakozásán felül teljesítenünk a rendelését vagy épp ellenkezőleg?
Írja le, és küldje el a szöveget ügyfélszolgálatunknak! A számunkra legkedvesebb történetet, beszámolót 10.000 Ft-os vásárlási utalvánnyal díjazzuk. Minden egyes beküldött szöveget a Facebook oldalunkon és ezen az oldalon tesszük közzé... szigorúan csak keresztnévvel!
Mondja el mit gondol rólunk! Várjuk a "pályaműveket"! :)
Terjedelem: Minimum 4 mondat. Felső korlát nincsen.
Beküldési határidő: 2012. május 31.
Eredményhirdetés: 2012. június 4.

Vélemény 1 (László):
Kérdésükre válaszolva be kell vallanom, hogy nem vagyok rendszeres vásárlójuk. Ennek természetesen nem az az oka, hogy ne lennék megelégedve a termékeikkel vagy a az üzletükkel, hanem ez annak tudható be, hogy az Önöktől vásárolt termékek (mosószer, sampon, szappan) nálunk tovább kitartanak, mint az egyéb termékek.
Személy szerint én nagyon meg vagyok elégedve a termékeikkel és az ügyfélkiszolgálással. Eddig minden alakommal pozityv élmény volt a vásárlás. Lakóhelyem közelsége miatt személyesen vásároltam, és az ott lévő Úr mindig nagyon kedves és segítőkész volt.
Köszönöm, hogy boltjukkal hozzásegítenek egy egészségesebb élet fenntartásához. Munkájukhoz sok sikert kívánok!
Vélemény 2 (Viktória)
Igaz még csak az első rendelésemen vagyok túl, de máris jó tapasztalatokat szereztem. Ezért szeretnék a jövőben is a vásárlójuk maradni.
A történetem ott kezdődött, hogy regisztráltam és megrendeltem a termékeket. Azonban a rendelés során sajnos véletlenül rossz fizetési módot jelöltem meg. Ezt egy pár perc elteltével jeleztem is Önöknek és kértem a segítségüket, mert nem szerettem volna még egyszer leadni ugyanazt a rendelést (nehogy esetleg kavarodás/félreértés legyen belőle). Majd egy kis idő múlva telefonhívásom érkezett Önöktől azzal, hogy természetesen elintézhető a kérésem és Önök meg is oldják helyettem, csak adjam meg, hogy milyen fizetési módra szeretném módosítani a megrendelést.
Ekkor ért az első meglepetés, ismerve a Magyar bürokráciát, ügymenetet, mentalitást, stb.. eleve meglepődtem azon, hogy ennyire gyorsak és figyelmesek, holott ahogy már említettem ez az első rendelésem volt. Ergo a „törzsvevőknek” járó figyelmességet még nem érdemelhettem ki.
Ezt követően – megint csak kis idő múltán - megérkezett mailen a módosított rendelésem és ettől kezdve folyamatosan tájékoztattak minden részletről pl. a csomagom státuszával/hollétével kapcsolatban. Sőt a holnapon feltüntetett várható szállítási időt is betartották és annak ellenére, hogy módosítást kértem egy nappal sem lett hosszabb a kiszállítás.
Nagyon jó érzéssel töltött el, hogy egy ilyen precíz, pontos és gyors webáruházat találtam.
Örülők, hogy kis hazánkban létezik olyan cég, ahol az ügyfélért/vásárlóért vannak és nem fordítva! :)
Vélemény 3 (Margó)
Nagyon szívesen eleget teszek a felhívásnak és pár mondatban kifejtem véleményem az áruházról.
Miért szeretem és ajánlom másoknak is?
- kiváló minőségű az áru
- korrekt és gyors a termék kiszállítása
- a csomagolás módja különösen elnyerte a tetszésemet (a régi beszerző helyemet pont ennek hiánya miatt hagytam el)
- ízlésemnek és életszemléletemnek megfelelő az árukínálat
- kedvező az ár/érték arány
- meglepően bőséges a termék-kínálat
"Sajnos" =-O semmi rosszat nem tudok írni Rólatok, de ha lesz ilyen élményem, feltétlenül beszámolok róla.
Vélemény 4 (Mónika)
2011 nyarán, egy kenu túra előtt vásároltam Önöknél egy indukciós zseblámpát. Nagyon örültem neki, hogy magamnál tudhatok egy ilyen fényforrást, ami nem merül le, nem folyhat bele az elem tartalma és még vízálló is.A nyaralás alatt is nagy népszerűségnek örvendett, nekem és a férjemnek alig kellett rázogatni, mert mindig kézről kézre járt. :)Azóta is sokszor használtuk ha kerestünk valamit, vagy áramszünet volt a lakásban, és ennek kapcsán jutott eszembe az, amiért különösen hálásak lehetünk a Zöldpolc Áruháznak (hiszen csak itt forgalmazzák Magyarországon): legyen bármilyen sötétség, nekem és a családomnak mindig lesz fényforrása, még akkor is, ha nem tudunk pl. tüzet csiholni! :) Köszönettel: Sarkadi-Illyés Mónika és családja
Vélemény 5 (Lászlóné)
Vidéken élő, friss nyugdíjas pedagógus vagyok. 40 évig környezetvédelemre, a környezet szeretetére neveltem tanítványaimat. Nagyon sok versenyen vettünk részt, sikeresen. Sokat gondolkodtam azon, hogy a városban élő emberek mennyivel többet tehetnének környezetükért, hiszen a lehetőségeik mások. Nekünk viszont elérhető közelségben van minden. Kivéve azok a termékek, amelyekhez csak Önök által juthatunk hozzá. Nagyon örültem, mikor felfedeztem, mennyi mindent tudok Önöktől megrendelni. Volt kollégáimmal karöltve adtuk fel megrendelésünket, s elmondhatjuk, a legrövidebb időn belül megkaptuk megrendelésünket. Köszönet érte. Csak gratulálni tudok kezdeményezésükhöz.
Vélemény 6 (Intézményvezető)
Én egy pécsi "Zöld óvoda" vezetője vagyok. Ballagási ajándéknak vásároltunk többször a webáruházban irodaszereket. Jó áron jó minőséget kaptunk. A tornazsáknak nagyon örültek a gyerekek, de a többi szinesceruza, mappa, grafit stb. is klassz volt. Köszönet érte.
Vélemény 7 (Andrea)
Idén várjuk első kisbabánkat és egy barátnőm tanácsára a száraz bőr ellen mandula olajat kerestem az interneten, így akadtam az oldalra és Itt találtam meg a legkedvezőbb áru és kiszerelésű BIO mandulaolajat.
Ami rögtön szimpatikus volt, az oldal felhasználó barát menüje, a kedvező ár, illetve a hatalmas választék és a pikpak pontos átvétellel gyorsan és könnyen elérhető a megrendelés. Mivel természetbarátnak tartjuk magunkat, a zöld színvilág azt az érzést kelti, hogyha itt vásárolunk, akkor csakis természetes eredetű termékekhez juthatunk.
Azóta már újabb adag mandulaolajat és bio szúnyog-, illetve kullancsirtót is vásároltam, amiknek azért is nagyon örültem, mert máshol nem találtam és még a kiszállítás költségével együtt is igen kedvező volt az áruk.
Örülök, hogy Önöknél vásárolhatok és remélem még sokáig megtehetem.
Vélemény 8 (Ivett)
Én egy GoGreen tusolófejet vásároltam Önöktől és kb. még egy halom "zöld" terméket néztem ki az Önök Webáruházában (sajnos az anyagi keretek miatt csak apránként tudunk előrelépni az ökoháztartás felé). A tusolófejnek nagyon örültem (és örülök), mert TÉÉÉÉNYLEG sok vizet meg lehet vele spórolni. Sajnos a családom férfitagjai elég szkeptikusak, de azért a végén úgyis én győzök alapon lesz még nekünk standby-killerünk, utána pedig LED spot izzóink a fürdőszobában:)
Nekem az volt az igazi öröm, amikor lemértem a tusolófej víztakarékosságát és megbizonyosodhattam róla a saját szememmel, hogy a régi, sima tusolófejhez képest mekkora a különbség.
A saját szerény eszközeimmel igyekszem környezetbarát módon élni (a gyerekeimet is a szelektív hulladékgyűjtésre tanítom, együtt visszük el a hulladékudvarba a lejárt gyógyszereket, a régi elemeket és a használt étolajat, stb., amiket nem tudunk az utcai szelektív gyűjtőbe bedobni), örülök, hogy egy újabb lépést tehettem:) Összehasonlítottam vásárlás előtt a neten az árakat és Önöknél volt a legkedvezőbb áron a tusolófej.
Örülök, hogy itt ragadtam az oldalukon:))
Vélemény 9 (Viki)
Nekem csupa jó véleményem van: hiperkedvesek, segítőkészek vagytok. Férjem szokott az általam neten rendelt dolgokért elvágtatni személyesen. Jó áron lehet beszerezni a dolgokat, amiket nézek, hogy magyar termék legyen (mosószóda, szódabikarbóna, citromsav...). kedves volt legutóbb a kis fa játék ajándékba. DE: egy fiú FIDINI pelus külsőt szerettem volna hónapokkal ezelőtt rendelni, ami a holnapon még mindig fenn van, de a raktárban már nem volt akkor sem. Aztán írtam e-mailt, hogy reményt keltő a webshop, amiről tudom, hogy hiú ábránd. És még mindig fenn van egy nagy méretű külső. Sóvárgok még mindig azután a peluskülső után és már nem tudom, hogy a raktár egyik sarkában azóta termett vagy még mindig el van írva a darabszám a neten. :) Veres Viki
Szerkesztői megjegyzés: :) A FiDiNi külsők közül 2 darabunk van, és csak az van fent az oldalon.
Vélemény 10 (Erika)
A véleményem egyértelműen pozitív!
Egyrészt elég széles a választékotok, gyakorlatilag majdnem mindent megtalálok nálatok amit a háztartásomban használok, illetve magamra kenek. Alternatív öko tisztítószerek, mosószerek, természetes kozmetikumok közül választhatok igen jó áron.
Másrészt amit nem találok, azt mindig megírom Nektek, a leveleimre gyors és kedves válaszokat kapok, a megfelelő tájékoztatással, mit mikor fogok tudni nálatok beszerzni. Ezúton is köszönöm a kedvességetekért! Természetesen mindig van hova fejlődni, most épp néhány natúrkozmetikum alapanyagot és hozzávaló tégelyeket hiányolok a kínálatból. Viszont azt is tudom, hogy miután ezt már jeleztem, nem felejtetitek és előbb utóbb megjelennek ezek a termékek is a webáruházban!
Tetszik emellett a weboldalatok is, mert találtam rajta sok hasznos infót, terméktesztet, amit figyelembe is vettem a választáskor.
Rugalmasak vagytok a leadott rendelések terén is, a kívánságom mindig meghallgatásra talál, ha épp nincs adott termékből raktáron, de közben érkezett. Személyesen csak egyszer jártam nálatok, a párom szokta elhozni a rendelésem, de a benyomásom onnan is kellemes. Ja és imádom a zöld békáitokat, természetesen csak plüssből, vagy textilből élőben irtózom tőle, sorsolhatnátok olyat gyakrabban:)
Most is azért játszom, mert a nyereményt bármikor el tudnám költeni nálatok!
Vélemény 11 (Mariann)
Fiaimnak húsvétra vásároltam a webáruházból. Az egyik játék (Soda can robug) sajnos az első használatkor tönkrement. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mit lehet tenni ebben az esetben. Ekkor ért a legkellemesebb meglepetés, mert ilyen segítőkész hozzáállást talán még sosem tapasztaltam! A telefonon keresztül is éreztem, hogy nem csak a sablonszöveget mondja el az ügyintéző, hanem valóban érdekli a problémám és annak megoldása. Egyrészt arról is kaptam értesítést, hogy a visszaküldött terméket megkapták és továbbítják a megfelelő helyre, másrészt arról is, hogy milyen hiba miatt romlott el a játék, amit kijavítottak; valamint, hogy postázták a címünkre. Szóval egy nagyon nagy pirospont az ügyfélszolgálat Tamás részére!!!! :o))
Vélemény 12 (Nikolett)
Sajnos úgy veszem észre, hogy a fiatal generáció, amelynek most fel kellene lépnie a környezetvédelem mellett, semmittevéssel tölti az idejét, s ugyanakkor rajongás alakul ki benne a színes, butító reklámok által bemutatott „menő” termékek iránt. Mert 20 vagy akár csak 10 év múlva az ő jelenük lesz az, ami most a távoli, baljóslatú jövőként nyilatkozik meg előttünk. Nemrég olvastam egy „kedves” fiatalember véleményét, miszerint aki a mai korban szappant használ, az őskorban él – hiszen manapság a tusfürdő a non plus ultra.
Ugyanakkor, ha a mai kor fiatalja érdeklődést mutat a környezetünkre kímélő hatást kifejtő produktumok iránt, s erről lelkesen nyilatkozik, úgy tekintenek rá, mintha a boszorkányságot hirdetné. Az emberek elméjébe mélyen beivódott az a képzet, amit a televízió közvetít feléjük: kizárólag csak az ott megjelenő termékek varázsolhatják tisztává otthonunkat, tehetik szebbé a bőrünket, hajunkat, s csak akkor lehetünk „trendik”, ha azt vásároljuk, amit mindenki más. Az eltérő gondolkodás súlyos szemöldökfelvonással és értetlen tekintettel párosul.
A legnagyobb gond mégis csak az, hogy a legnagyobb fórumon kevés szó esik a környezetvédelemről. Bele kell ásnunk magunkat a témába, ha lényegi információhoz szeretnénk jutni ezügyben. És valljuk be, a tinédzserek vagy egyetemisták többsége nem biztos, hogy rászánja magát a kutakodásra. Vannak, akik olyan családba születnek, ahol a szülők foglalkoznak e témával, de van, ahol a fiatalnak a maga útját kell járnia, ha a „nagy titkok tudója” szeretne lenni.
Örömmel látom, hogy ez a webáruház sok mindennel hozzájárul ahhoz, hogy a „világra eszmélt” emberek elindulhassanak az úton.
Például: nem tolja erőszakosan a képünkbe, hogy „vedd meg ezt és jó lesz neked”, ellenkezőleg, képes objektíven nyilatkozni a termékeiről. Nem állítja, pl. a mosódióval kapcsolatban, hogy ezerszer jobb, mint a hagyományos mosószerek, inkább arra helyezi a hangsúlyt, hogy hasonló, vagy inkább olcsóbb áron ugyanolyan hatást érhetünk el vele – mindezt környezetbarát módon. Őszintén szólva, én megszerettem a mosódiós mosást, s mindig alig várom, hogy összegyűljön egy adagnyi koszos ruha. Ezért egy nagy piros pont jár a termékteszteknek!
Tetszenek az áruknál megjelenő tippek, így nem kell végigbogarászni az internetet pl. a szódabikarbóna felhasználási módjai iránt.
A vevőközpontúság egy jó bolt alapja, s ez teljes mértékben jelen van a Zöldpolcnál. Az ember néha elcsodálkozik azon, amikor alapvetően elvárható - mégis ritkán előforduló - pozitív gesztusokat tapasztal a vásárláskor. Az eladó kedves, udvarias és készségesen válaszol a kérdésekre. Már csak ezért is megéri visszalátogatni a boltba.
A kedvező árak is bizonyítják, hogy nem „túlzott nyereségvágyból elkövetett” boltnyitásról volt/van itt szó. :) Ráadásul a számításaim alapján, a természetes tisztítószerek használata a lakásban jelentősen csökkenti a kiadásokat. Végre nem kell egy tucat tisztítószer ahhoz, hogy a konyhától a fürdőszobáig minden csillogjon - nem beszélve a feleslegesen legyártott műanyag flakonokról.
Vélemény 13 (Zsuzsa)
Szóval nekem bejönnek az alacsony árak, a termékkínálat, és a kiszolgálás is, és talán ez utóbbival vettetek most le a lábamról igazán. Ha jól sejtem tehát, visszatérő vásárló vagyok, bár még csak egyszer volt szerencsém a Zöldpolctól rendelni; viszont már az első alkalom is kalandosra sikerült. Az átvételt illetően ugyanis azt a lehetőséget választottam, hogy kézbesítés helyett elmegyek magam a boltba az áruért. Újpesten dolgozom, a bolt meg ugye a Budaörsi út 131/A alatt található, vagyis a város másik végében; úgyhogy előzetesen, a biztonság kedvéért odatelefonáltam, hogy „munka után megyek, ha esetleg picivel zárás után érkeznék, várjanak meg, legyenek szívesek”. Na, igen ám, de biciklivel közlekedem, úgyhogy igencsak bele kellett húznom. A Kelenföldi pályaudvarig minden rendben is volt, ott azonban elbizonytalanodtam, és rövid kérdezősködés után rossz irányban folytattam az utat. Így történt, hogy hamarosan egy áthúzott Budapest táblával találtam szemben magam… még jó, hogy elmentettem a bolt számát, mert innen telefonos segítséget kellett kérnem a Zöldpolctól. A pusztáról tehát végül sikerült visszajutni a városba, és tényleg picivel zárás után célba érni. Nagyon örültem, hogy az eladó megvárt, mert bár azzal vigasztaltam magam, hogy ez akkor is jó túra volt, ha esetleg nem várnak meg (bőven 20km fölött, gyönyörű zöld, árnyas útszakaszokkal), de így még a zsákmányszerzés öröme is megvolt :) Kaptam rendes útbaigazítást is a visszaúthoz, úgyhogy ezúton is köszönet mindenért, tényleg kész öröm az ilyen kedves kiszolgálás!
Vélemény 14 (Orsi)
Kedves történetem egy víztakarékos zuhanyfejhez kapcsolódik. Bizonytalan voltam, hogy megvásároljam-e, mert féltem tőle, hogy a szűk keresztmetszet miatt túl nagy nyomással fog jönni belőle a víz és ez kellemetlenné teszi majd a zuhanyozást. Személyesen látogattunk el az üzletbe, ahol kétségemet nem csak szavakkal oszlatta el az eladó, hanem rögvest bement az üzlet fürdőjébe, kicserélte a zuhanycsőre felszerelt hagyományos zuhanyfejet, így működés közben is meg tudtuk nézni, hogyan is jön a víz a takarékos verzióból, nem lesz-e kellemetlen a használata. A vásárlást azóta sem bántuk meg, sőt, a zuhanyozás még kellemesebb lett! Köszönjük!
Vélemény 15 (Viktória)
Egy könyvben olvastam a mandulaolaj jótékony hatásairól, és úgy döntöttem, utána nézek az interneten, hogy hol/mennyiért lehet beszerezni. Így akadtam rá a zöldpolcra, és teljesen leesett az állam. Ezt a helyet nekem találták ki! Rengeteg környezetbarát termék (és folyamatosan bővülő kínálat), részletes és korrekt termékleírások, terméktesztek, vásárlói vélemények. Fokozatosan elkezdtem kipróbálni a mosó- és tisztítószereket, natúr kozmetikumokat, víz- és energiatakarékos termékeket, és nagyon meg vagy velük elégedve. A családban is igyekszem terjeszteni őket, karácsonyra a rokonságban minden gyerek „zöld” ajándékot kapott. Külön öröm számomra, hogy a csomagolás is újrafelhasznált anyagokkal történik. Végre egy bolt, ahol nem csak marketing fogásként használják az öko jelzőt, hanem komolyan tesznek is a környezetünk védelméért. Személyesen még nem volt alkalmam átvenni a rendelést, de interneten keresztül is nagyon segítőkészek, a szállítás gyors és pontos.
Ha röviden kéne nyilatkoznom a zöldpolcról, csak azt tudnám mondani, hogy „egyszerűen imádom”.
Vélemény 16 (Réka)
Gyermekeim bőrproblémái miatt kezdtem olvasgatni az interneten és rengeteg nagyon jó, természetes anyagot - melyekről korábban nem is hallottam - találtam, ami segítségünkre lehet. Elkezdtem használni a mosódiót, mosószódát, nem is gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan megszokom és az eredmény is felülmúlta várakozásaimat. Vásároltam natúrszappant, sheavajat, kókuszzsírt és fokozatosan lecseréltem minden tisztálkodó szerünket vegyszermentes változatra. Annyira elégedettek vagyunk az eredménnyel, hogy a háztartás minden területére igyekszek környezettudatos alternatívát keresni.
Elsőre nagyon bonyolultnak tűnt, már csak az is, honnan lehet beszerezni ezeket a termékeket. Egyik alkalommal akadtam rá webáruházukra, melynek sokrétű kínálata fogott meg elsősorban. Még nem rendeltem Önöktől, de nagyon hasznosnak találom, hogy szinte mindent meg tud venni az ember egy helyen. A webáruházban könnyű eligazodni és megtalálni a keresett termékcsoportot. A közeljövőben mindenképpen szeretnék személyes tapasztalotot is szerezni a vásárlást illetően.
Vélemény 17 (Gabi)
Zölden élni manapság nagyon "trendi". Vannak más trendi dolgok is, persze, ami egyáltalán nem egyeztethető össze a bio-élettel, de sebaj. :) És mivel trendi, egyre gyakrabban találkozunk vele. (Nem mondom, hogy a csapból is ez folyik, mert sajnos víztisztítót nem szereltek még minden háztartásba, ellentétben a svédekkel.) Érthető: trendi = sok pénzt hoz a konyhára. Talán ez a legnagyobb probléma a bio dolgok körül, az áruk. Persze nem hibáztatom a gyártókat/kereskedőket, mégis óriási ár-különbséggel lehet ráakadni ugyan azokra a termékekre.
A Zöld polcon minden "elérhető magasságban" van. Néha kell hozzá egy kis csapatmunka, de ez is csak a javunkra válik. Mindig izgatottan dugjuk össze a fejünket, cseréljük ki a tapasztalatainkat és győzünk meg egyre több embert arról, hogy igen is, a ZÖLD szín gyönyörű. A Földünk is szereti...a múltkor megsúgta :)